Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. - Reisverslag uit Pai, Thailand van Zowie Viergever - WaarBenJij.nu Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. - Reisverslag uit Pai, Thailand van Zowie Viergever - WaarBenJij.nu

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Door: Zowie

Blijf op de hoogte en volg Zowie

21 Februari 2012 | Thailand, Pai

De 2 player mode zit er weer op, Thijs is terug naar Nederland en ik moest mijn draai ineens weer zien te vinden.

Ik had een grote zak boeken gekocht, en was van plan me lekker terug te treken, veel te lezen en dan een plan te treken voor de komende tijd, want wat wil ik eigenlijk nog?

Maar nog geen 24 uur na het vertrek van Thijs belanden ik op een biologische boerderij/community. Iets minder lezen, maar wel lekker crea bea en bezig zijn. Voor de rest deze keer niet zo bijzonder veel te melden, zo belachenlijk indrukwekkend is Z-O Azie niet:p

Jullie horen wel weer van me als ik besloten heb wat ik de komende maanden ga doen, tot die tijd eet ik lekker verse stiky rice uit zelf gemaakte bamboe borden:p

  • 21 Februari 2012 - 20:56

    Catharina Nijhuis:

    Hej Zowie, lekker relaxen, laat de boel de boel en als je terug bent leer je vast wel weer ABN ;-) Ben benieuwd wat je verder gaat doen! Grtz.Cath.

  • 24 Februari 2012 - 16:15

    Iris:

    Lekker toch?!!!!!!!!!!
    Die boeken lopen niet weg maar ja als je ze niet leest, heb je of een zware vracht of je moet ze achter laten.
    Er zijn ergere dingen!!!!!!!!!
    Geniet van de crea en de biologische voedsel die je waarschijnlijk nu zult eten.
    O ja, leuk en goed nieuws, je broer heeft zijn MBO 3 diploma gehaald!!!!!!!!!!!!!! Dikke kussen en heel veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zowie

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 22956

Voorgaande reizen:

23 December 2015 - 18 April 2016

Naar de andere kant van de wereld.

18 Juli 2011 - 18 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: